Умови доставки та оплати
Звертаємо увагу! Магазин має право у деяких випадках вимагати передплату за доставку товару або повну оплату за товар до відправки. Це може бути застосовано у випадку замовлення великої кількості товару, або якщо клієнт має низький рейтинг та низький відсоток викупу товару, мав замовлення які не забрав чи відмовився вже після відправки товару та не сплатив пересилку.
Доставка
Доставка замовленного товару виконується однією з обраних при замовленні служб доставки, після підтверження наявності та уточнення контакту та деталей замовлення.
Звертаємо увагу! Доставка починається з моменту передачі товару перевізнику. Плата за доставку не повертається, а пересилку товару в обидві сторони сплачує клієнт якщо:
- замовлення було скасоване вже після передачі чи відправки товару до служби доставки;
- товар вже доставлений, але клієнт не прийшов за ним;
- відмовився від отримання;
- повернув товар після отримання.
Вартість доставки
Вартість доставки розраховується згідно з тарифами перевізника та залежить від обраної при замовленні служби доставки, терміновості доставки, об'єму та ваги товару.
Звертаємо увагу! Здебільшого термін зберігання відправлення у відділеннях перевізника становить 5 робочих днів.
За зберігання понад встановлений термін служби доставки можуть встановлювати плату за зберігання, про що повідомляють покупця самостійно.
Термін доставки
Терміни доставки залежать від обраного при замовленні перевізника та типу доставки (кур'єрська доставка, до відділення, поштомат, тощо). Відлік часу доставки починається від моменту передачі товару до відповідної служби, а не з моменту замовлення.
Якщо товар є в наявності на складі то в середньому доставка займає 1-2 дні, але у випадку окремих перевізників (привіт Укрпошта) може займати більше 5 днів.
Отримання та огляд замовлення
Звертаємо увагу! Перед отриманням товару ви маєте право та повинні перевірити товар оглянувши на предмет відповідності заявленим характеристикам, наявність дефектів чи пошкоджень, перевірити комплектацію та зонішній вигляд.
Необхідно відмовитись від отримання товару у разі виявлення при огляді однієї з зазначених проблем та вказати в заяві про повернення причину відмови та виявлений дефект (в разі наявності дефектів).
У разі відмови від перевірки товару у відділенні перевізника, або у присутності кур’єра при отриманні, в подальшому ви не зможите повернути товар, аргументуючи зовнішніми пошкодженнями та дефектами*, неповною комплектацією, невідповідністю або іншими недоліками. Буде неможливо встановити причину та точний час виникнення дефекту чи пошкодження. В цьому випадку в прийнятті повернення товару може бути відмовлено.
Оплата
Післяплата при отриманні
Замовлення оплачується після його огляду при отриманні товару у відділенні служби доставки чи кур'єра.
Звертаємо увагу! Якщо доставка товару з післяплатою, також перевізником стягується коміся за переказ коштів згідно тарифів відповідної служби доставки.
Орієнтовні тарифи за грошовий переказ служб доставки:
- Укрпошта - 10 грн + 2% від суми переказу;
- Нова Пошта - 20 грн + 2% від суми переказу.
Комісію за переказ коштів утримує фінансова компанія, що забезпечує грошові перекази у відповідній службі доставки. Наш магазин не отримує і не повертає комісію за переказ коштів.
Передплата
За домовленністю замовлення оплачується переказом на банківську карту або за реквізитами по виставленому рахунку. Після уточнення замовлення клієнту будуть надіслані реквізіти для оплати.
При такому типі оплати ви не сплачуєте додаткову комісію за переказ грошей яка утримується службою доставки.
При відмові чи поверненні товару, сплачена сума буде повернута у повному обсязі у зручний для вас спосіб.
Звертаємо увагу! Не повертається комісія за переказ грошей у разі її стягненя вашим банком згідно умов обслуговування вашого рахунку чи платіжної карти.